Практика в КЗШ №119 День 17


13.10.2020



Тринадцятого жовтня у вівторок вранці ми знову вирішили влаштувати коротку інформаційну хвилинку.

Тема: Події в Кривому Розі

Мета: ознайомити учнів з останніми новинами рідного міста; залучати учнів не залишатись байдужими під час інформаційної війни;  виховувати тягу до інформаційної обізнаності.

Форма проведення: Інформаційно-пізнавальна хвилинка 

Перед початком першого уроку була організована інформаційно-пізнавальна хвилинка.

Три учениці заздалегідь приготували найсвіжіші новини нашого міста. Особливу увагу було приділено заклику до мирного співжиття з тваринами. Дівчата закликали не ображати їх, бути милосердними, годувати цих тварин і бути відповідальними – не виганяти тварин на вулицю. Також було гарно обговорено підготовку міста до виборів. Учні навіть розпочали невеликий диспус стосовно кандидатів в мери.



Отже, мета заходу була якісно досягнута, учні вільно ставили питання і приймали участь в обговореннях. Учні отримали інформацію щодо свіжих новин і стали більш обізнані


Також сьогодні я аналізувала урок біології
Тема: Вищі рослини
Вчитель розпочала урок вчасно. Налагодивши дисципліну, вчитель організувала фронтальне опитування, щоб перевірити домашнє завдання. Протягом опитування вчитель уважно слухала відповіді учнів, коригувала їх, ставила додаткові питання. Таким чином будо опитано 5 учнів, які отримали свої оцінки. 
Далі вчитель повідомила тему уроку і коротко розповіла про її важливість, змотивувавши учнів на роботу. 
Далі вчитель організувала учнів на самостійну роботу. Вони отримали завдання: скласти конспект за параграфом у підручнику. Вчитель контролювала процес, ходила по класу, виправляла учнів.
Далі вчитель організувала вправу «Ланцюжок». Учні по черзі відповідали на питання один одного за темою. 
Протягом уроку учні були активні, особливо їм подобалося ставити один одному питання. Вони були гарно змотивовані та відповідно оцінені. 
Вчитель під час уроку не була пасивною, вона була уважною, прислухалася до відповідей учнів. Буда доброзичлива, але вимоглива. Вона розмовляла лише українською мовою і мовлення було на науковому рівні. Її довші ній вигляд був офіційним. 
Зміст и об’єм вивченого матеріалу відповідав віковим особливостям учня. Методи, використані вчителем на уроці, були нескладними і ефективними. Вчитель гарно пов’язувала новий матеріал з раніше вивченим. 
Завдяки активній праці учні і гарній підготовці вчителя урок минув швидко, вчитель досягнула своєї мети.

Немає коментарів:

Дописати коментар