Практика у ВНЗ. День 1

 16.11.2020

Сьогодні розпочалася моя практика у вищому навчальному закладі. Вона триватиме три тижні і, я впевнена, буде насиченою. 

На жаль, цей рік для всіх видався важким через пандемію. Але начальний план ми виконуємо, тож, враховуючи карантинні заходи, всі зустрічі і заняття плануємо онлайн.

В перший день практики відбулася настановча конференція. На ній нам було повідомлено про терміни практики, її зміст і завдання. 

Отже, сьогодні вже можу представити інформацію щодо мого місця проходження практики.

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Адміністрація ВНЗ: 

1. Ректор КДПУ:  Шрамко Ярослав Владиславович 

2. Перший проректор КДПУ:  Остроушко Оксана Андріївна

3. Проректор з наукової роботи: Гаманюк Віта Анатоліївна

4. Проректор з науково-педагогічної роботи: Лисечко Валерій Петрович

5. Проректор з адміністративно-господарчої роботи: Золотницький Михайло Якович

6. Декан фізико-математичного факультету: Віхрова Олена Вікторівна

7. Заступник дикана: Слюсаренко Микола Анатолійович

8. Завідувач кафедри математики та методики її викладання: Бобилєв Дмитро Євгенович

9. Викладач математики: Корольський Володимир Вікторович

Методисти: 

  1. Методист за фахом (математика) – Корольський Володимир Вікторович

  2. Методист з педагогіки – Макаренко Ірина Євгенівна

  3. Методист з психології – Макаренко Наталя Миколаївна






Також сьогодні мені вдалось з'єднатися з науковим керівником Володимирем Вікторовичем. Він надав мені актуальну інформацію щодо проведення занять в карантинних умовах, також ознайомив з навчальними планами своїх предметів. Ми обговорили завдання моєї практики і вже почали планувати відвідування і проведення занять.


Немає коментарів:

Дописати коментар