Практика в КЗШ №119 День 18

15.10.2020

Приємною подією для учнів був вихідний день посеред тижня - 14 жовтня. Вони гарно відпочили, мали змогу відновити свої сили, тому вранці 15 жовтня прийшли до школи барьорими та активними.

П'ятнадцятого жовтня мною і класним керівником після уроків була запланована бесіда. Ми помітили, що деякі учні лінуються і забувають про обов'язки чергових. Багато вчителів скаржаться на те, що навіть перед уроком чергові не витирали дошку. Саме тому ми вірішили залишити деяких учнів на бесіду.

Тема: Обов’язки чергових

Мета:  нагадати учням обов’язки чергових; навчити їх виконувати ці обов’язки; спонукати їх виконувати роль чергових якісно та чесно.

Форма проведення:  групова бесіда

Спочатку учням було нагадано в формі лекції основні обов’язки чергових. Пізніше їм було показано на практиці, як саме потрібно мити дошку, підіймати стільці і витирати пилюку.

Після чого учні самостійно показали, чи якісно вони засвоїли матеріал. В кінці бесіди учні почули слова подяки за їх працю, що спонукало їх до якісного прибирання в класі. 

Отже, мета заходу якісно досягнута. За допомогою і словесних методів, і демонстрації учні чітко запам’ятали свої обов’язки і були повність підготовлені до їх виконання.


Також сьогодні я виконала аналіз уроку громадянської освіти.

Тема: Механізм захисту прав людини і прав дитини. Європейський суд з прав людини.

Світлана Миколаївна розпочала урок вчасно. 

За допомогою фронтального опитування вчитель перевірила домашнє завдання. 

Вчитель гарно змотивувала учнів на плідну роботу, повідомивши їм тему уроку та розповівши, яким чином отримані знання зможуть допомогти в житті. 

Вчитель звернула увагу учнів на підручник. Учні ланцюжком швидко причитали параграф. Протягом уроку вчитель неодноразово зверталась до підручника. Також постійно був присутній зв’язок теорії з практикою: вчитель багато разів наголошувала на тому, яким чином вивчений матеріал допоможе учням в житті. 

Знову найцікавішим етапом уроку було розігрування життєвих ситуацій. В яких одні учні представляли вже дорослих людей, чиї права були порушені. А інші учні намагалися в рамках закону показати, як саме були порушені права та які є можливості встановлення справедливості. 

Вчитель часто використовувала не лише новий матеріал, а життєвий досвід учнів. І наголошувала на тому, що іноді життєвий досвід програє закону. 

Використані вчителем на уроці методи були обрані з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, були ефективними і простими. Обрані вчителем прийоми відповідали навчальним, виховним і розвиваючим завданням уроку. Зміст і обсяг матеріалу відповідав програмі, віку і рівню підготовки учнів. 

Таким чином урок було проведено в цікавому та повчальному ключі. Вчитель була активна, уважна та вимоглива під час уроку, завдяки цьому досягла поставленої мети.







Немає коментарів:

Дописати коментар