Практика в КЗШ №119 День 16

 

12.10.2020

Дванадцятого жовтня, в понеділок, першим уроком я проводила урок алгебри. Ще на попередньому тижні я підготувала гарну контрольну роботи на 4 варіанти. Під час уроку я намагалася бути уважною, ходила по класу та допомагала учням в оформленні завдань. Розуміючи, як складно вранці на першому уроці ще й в понеділок писати контрольну, ми з Людмилою Генна
діївною вирішили провести не чистий урок перевірки і корекції знань, а комбінований. Саме тому ми розробили контрольну роботу не на весь урок, а на 30 хвилин. А перші 15 хвилин уроку присвяти налаштуванню на роботу та повторенню набутих знань. 

Сьогодні мені вдалося проаналізувати другий урок алгебри в 10 класі. 
На цьому уроці вчитель займається підготовкою учнів до ЗНО. Тому учні одразу налаштовані на роботу, оскільки вже, як дорослі, освідомлюють важливість і цінність такої підготовки. 
Вчитель цікаво за допомогою записів на дошці виклав учням новий матеріал. Кожен записав це в зошит. Таким чином була задіяна і зорова, і слухова пам’ять. 
Далі учні під керівництвом вчителя працювали біля дошки і самостійно в зошитах. 
Зміст і обсяг матеріалу відповідав і програмі, і фізичним особливостям учнів. Вчитель гарно пов’язувала новий матеріал з раніше вивченим. 
Учні були активні на уроці, гарно працювали з місця, але було мало бажаючих працювати біля дошки. Школяри вели себе організовано та дисципліновано. Вони намагалися розмовляти науково і на українській мові, але не всім це вдавалось. 
Вчитель була доброзичлива і зібрана. Вона якісно підготувалась і тому вела себе природно. Вона була вимоглива, але прислуховувалася до відповідей учнів, намагалася не просто дати правильну відповідь, а спрямувати учня на роздум, щоб він сам зрозумів помилку і прийшов до правильного результату. Її мовлення було науковим, вона використовувала багато термінів, але вони були зрозумілі учням. 
Завдяки плідній праці вчителя з учнями урок минув в гарному та робочому настрої і досягнув своєї мети. 

Ще сьогодні я проаналізувала урок української мови
 
Тема: Контрольна робота. Написання формального есе «З чого зіткане щастя?»

Вчитель ще на перерві видала учням зошити для контрольних робіт. Але оскільки учні допускають багато помилок при написанні есе, вчитель врахувала їх особливості і вирішила налаштувати на роботу. Вона нагадала учням: «Есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію й виражає підкреслено індивідуально точку зору автора та враження з конкретного приводу чи питання й не претендує на вичерпне та визначальне трактування теми. Суть формального есе полягає в тому, що під час його написання авторові слід дотримуватися чітко визначеної будови й серйозніше підійти до аналізованої проблеми. На відміну від вільного есе, тут треба чітко висловити основну думку (тезу) зразу ж на початку твору. Мета такого тексту — сталевими доказами (аргументами) підтвердити правильність своєї позиції й зробити відповідний висновок щодо всього написаного.»
Таким чином вчитель налаштувала учнів на роботу.  Учні розпочали роботу над есе. Було помітно, що вони мають невеликий словарний запас з української мови, оскільки постійно питали про переклад деяких слів. 
Проте вчитель ставилася до цього нормально, враховувала їх особливості. Вчитель розуміє, що учні живуть в місцевості, в якій люди майже усюди розмовляють російською. Тому вона була уважною, доброзичливою і допомагала учням. 
Учні вели себе дисципліновано та організовано, були зацікавлені темою і активно працювали. 
Вчитель контролювала процес написання, слідкувала, щоб школяри не списували. Тому урок минув швидко і мета вчителя була досягнута. 

Немає коментарів:

Дописати коментар