01.10.2020
Мета: виховувати в учнях повагу до старших, особливо людей похилого віку; вчити учнів шанувати їх; спрямовувати учнів на роздум щодо особистої допомоги бабусям і дідусям; допомогти учням поставити мету щодо практичної допомоги людям похилого віку.
Форма проведення: акція милосердяНа великій перерві учні залишилися в класі.
Спочатку ми разом обговорили важливість поваги до людей похилого віку і пошани до них. Учні гарно поділилися своїми думками.
Після чого ми разом поміркували, як ми можемо змінювати на краще життя наших рідних бабусь і дідусів, а також життя наших старенькіх сусідів та знаойомих. Учні прийшли до висновку, що якщо кожен з нас буде допомагати хоч одній бабусі чи дідусю, то це вже буде змінювати світ!
Наприкінці перерви я запропонувала учням поставити реальну мету щодо допомоги літнім людям. Декілька учнів поділилися тим, що вони взяли за мету: допомогти донести пакети і сумки, запитати як самопочуття і здоров'я, при можливості поділитися фінансово.
Тепер всі учні пам'ятають, що перше жовня - це День людей похилого віку. Але ще краще те, що учні побачили, як реально кожен з нас може допомогти літнім людям!
Урок було розпочато вчасно. Вчитель заздалегідь на перерві на дошці записала правила, що вивчали учні на минулому уроці.
Уроки підготовки до ЗНО з української мови завжди проходили однотипно: повторення набутих знань; вивчення нових правил; застосування вивченого на практиці.
Сьогодні, як завжди, на початку уроку вчитель організувала інтерактивну гру "Мікрофон", за допомогою якої були повторені вивчені на минулих уроках правила. Вчитель закликала кожного учня до роботи, намагалася активувати кожного. Вчитель нагадувала учням про ЗНО, що наближається дуже швидко, і про необхідність заздалегідь готуватися до нього. Це гарно мотивувало учнів до роботи. Саме тому на таких уроках завжди була робоча атмосфера.
Щоб учням було цікаво вивчати новий матеріал, вчитель закликала їх самих виводити правила. Так, знов використовуючи дошку, були записані декілька слів. Учням був дан час, щоб проаналізувати слова і помітити в них застосування правил. Навіть коли вчитель чула правильну відповідь, вона все одно викликала ще декілька учнів, особливо з низьким рівнем знань. Таким чином вона приділяла увагу кожній дитині на уроці, враховувала індивідуальні особливості кожного окремого учня.
Далі за допомогою завдань, що мали ускладнюючий характер, були закріплені нові знання та набуті вміння і навички.
Зміст і обсяг матеріалу відповідав вимогам програмі, був пристосований до індивідуальних та вікових особливостей учнів. На уроці бул створений робочий настрій, всі учні активно працювали, тому мета та завдання уроку були досягнуті.
Протягом уроку вчитель не була пасивною, приділяла увагу кожному учню, виправляла помилки та була об'єктивною. Зовнішній вигляд вчителя відповідав її статусу, був офіційно-діловим. Мовлення вчителя на високому науковому рівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар