02.10.2020
Тема: Ким ти є насправді?
Мета:
допомогти учням знайти нових друзів в класі за допомогою
цікавих фактів про кожного, формувати навички спілкування, вчити учнів вільно
виражати свою думку.
Для проведення виховного заходу
була обрана форма тренінгу. Така форма проведення дала б учням можливість
вільно виражати свою думку, виховувати в них почуття власної гідності.
Після привітання учнів їм було
запропоновано розповісти про їх сьогоднішній настрій. Такий метод допоміг учням
почувати себе вільно і налаштуватись на веселий тренінг.
Далі було організовано фронтальну бесіду з учнями щодо пошуку друзів, підтримки товариських відносин.
Основною частиною тренінгу була
гра «Хто ж я?». Учні отримали аркуші, розділили свій аркуш на три стовпчика, в
кожному стовпчику учні записали назви улюблених тварин та їх характеристики.
Після написання учні помінялися аркушами, таким чином один учень зачитував записи іншого. А головним моментом гри було читання робіт учнів з додаванням
ключа: 1 тварина – ким я уявляю себе, 2 тваринка – ким мене бачать інші, 3
тварина – ким я є насправді.
Учні дізнались багато нового про кожного з товаришів, вдосталь посміялися, підняли настрій перед початком занять.
Отже, мета заходу досконало досягнута. Учні чудово провели час, навчились бачити щось гарне в кожному товариші, вільно виражати свою думку.
Тема: Розв'язування задач
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Вчитель розпочав урок вчасно. На початку уроку вона дала учням час повторити формули та правила, вивчені на минулих уроках. При чому користуватися дозволяла лише конспектами в зошитах, а не підручником. Таким чином вчитель показала важливість підготовки до уроку, а також мотивувала учнів на подальшу гарну роботу, в тому числі конспектування вдома матеріалу з підручника.
Після повторення учнями матеріалу, вона швидко організувала інтерактивну гру "Мікрофон". Таким чином відбулася актуалізація набутих раніше знань. Важливо те, що під час гри вчитель головну увагу приділяла учням з низьким рівнем знань. Таким чином вони теж були налаштовані на роботу і отримали відповідні оцінки.
Після корекції та актуалізації знань розпочався головний етап уроку - застосування набутих знань при розв'язуванні стандартних і нестандартних задач. Під час розв'язування задач вчитель не була пасивною, вона ходила по класу, контролювавши всіх учнів, допомагала учням біля дошки. Також деяким учням особисто допомагала на місцях, таким чином враховуючи їх індивідуальні особливості.
За 20 хвилин до кінця уроку вчитель оголосила про початок самостійної роботи. Кожен учень отримав окремий аркуш із завданнями. Це було дуже зручно для них. Зміст і обсяг завдань відповідав вимогам програми, а також віковим та індивідуальним особливостям учнів.
Методи, використані на уроці, відповідали навчальним, розвиваючим і виховним завданням уроку. Вчитель правильно оцінювала знання і діяльність учнів, була об'єктивною. Під час уроку вчитель гарно використовувала підручник та збірник із задачами. Емоційна атмосфера на уроці була спрямована на роботу, був створений робочий настрій в класі.
Вчитель прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та була вимоглива. Вона була підготовлена до уроку, зібрана та доброзичлива. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни.
Урок досягнув своєї мети, учні розвинули навчилися застосовувати набуті навички та уміння, а також вчитель змогла якісно і справедливо їх оцінити за допомогою самостійної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар