30.09.2020
На початку уроку вчитель провела коротку актуалізацію знань, поставивши буквально декілька запитань з матеріала минулого уроку.
Протягом всього уроку весь клас разом працював із вправами з підручника. Вчитель гарно володіла матеріалом урока, тому іноді просила учнів звернути ще раз увагу на певні правила і примітки. Таким чином всі 45 хвилин уроку учні працювали з підручником.
Завдання мали ускладнюючий характер. Вчитель викликала до дошки різних учнів, пристосовувала матеріал і до слабких учнів. Вчитель мала особливий підхід до кожного учня. Також вона враховувала індивідуальні особливості учнів, коли давала індивідуальні завдання окремим учням. Так вчитель змогла перевірити рівень знань слабких учнів і оцінити їх, а також стимулювати учнів з високим рівнем знань.
Зміст та обсяг вивченого матеріалу відповідав програмі та віковим особоливостям учнів. Вчитель під час уроку не відсиджувалась на стільці, а допомага учням біля дошки, а також індивідуально в зошитах. Таким чином вона була вимогливою, але справедливою. Емоційна атмосфера на уроці була направлена на роботу, учні гарно засвоїли новий матеріал на навчилися його застосовувати.
Вчитель була дуже коректною та уважною на уроці. Її зовнішній вигляд був офіційний та класичний. Мовлення вчителя було на професійному науковому рівні.
В цілому урок пройшов швидко, учні плідно попрацювали, а вчитель досягнула своєї мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар