29.09.2020
Двадцять дев'ятого вересня, у вівторок, я як завжди відвідувала уроки 10-А класу.
Спостерігаючи за учнями тиждень, я та класний керівник помітили, що кожен день багато учнів спізнюється вранці на уроки. Тому ми підготували відповідний виховний захід.
Тема виховного заходу: "Вчимося цінувати час!".
Мета: вчити учнів цінувати свій час та час, відведений окремо на навчання; нагадати учням про їх обов'язок приходити на уроки вчасно; спонукати учнів до пунктуальності, говорячи про її цінність та важливість.
На початку я запитала учнів: хто хоч раз в житті спізнювався на урок. На жаль, руки підняли майже всі учні. Далі я нагадала про порядок навчання у школі. Окрему увагу ми звернули на правила відвідування уроків, а саме, що учень повинен приходити на уроки вчасно. Також ми згадали, що в карантинних умовах навчання учні повинні прийти до школи о 8:15 і організовано зайти до класу з класним керівником.
Далі ми коротко поговорили про те, які наслідки має людина, яка взагалі має звичку запізнюватися і які наслідки має учень, що запізнюється на уроки. На щастя, учні гарно підтримали цю тему та багато учнів ділилися своїми думками.
Цікавою частиною нашого тренінгу було повідомлення про те, як у різних країнах борються із запізненнями учнів. Ми почули про такі країни, як США, Фінляндія, Німечинна, Австрія, Нідерланди. Найцікавишим було повідомлення про Німеччину: у Німеччині за запізнення учня можуть залишити після уроків на чергування - наприклад, для прибирання класу чи шкільної території. У деяких школах батьки повинні заплатити за непунктуальність дитини штраф - від 25 до 75 євро.
Наприкінці, учні на аркушах у вигляді годинника написали переваги пунктуальності та недоліки запізнень у школу особисто для себе і вклали ці годиннички собі в щоденники.
Немає коментарів:
Дописати коментар