28.09.2020
Двадцять восьмого вересня, у понеділок, я відвідувала уроки 10-А класу.
Перед першим уроком до мене звернулися за допомогою декілька учнів. Вони потребували роз'яснення щодо деяких завдань з домашньої роботи з алгебри. Мені вдалося їм допомогти!
Сьогодні я виконала аналіз уроку алгебри, а точніше уроку підготовки до ЗНО з математики.
Вчитель вчасно розпочала урок. На організаційний етап була витрачена всього 1 хвилинка.
Дуже якісно вчитель організувала актуалізацію опорних знань та перевірку домашнього завдання. Вчитель розпочала фронатальне опитування за темою, викликаючи на кожне питання різних учнів. Вона гарно задіяла і тих учнів, що бажали відповідати, і тих, хто був не готовий. Вчитель допомагала дотатковими питаннями і підказками.
Таким чином був створений робочий настрій в класі, учні були налаштовані на пізнання нової теми. За допомогою малюнків і схем учні самостійно виводили нові правила.
Далі протягом уроку всі разом розв'язували номери різного ступеня важкості, які мали ускладнюючий характер. Вчитель дуже якісно організувала повторення вже набутих набагато раніше знань.
Під час уроку вчитель викликала різних учнів до дошки, спрямовувала їх на самостійну розумову діяльність, закликала їх до вивчення означень та правил. Наприкінці, декілька учнів вголос повторили означення, а потім вчитель задала домашнє завдання.
Обсяг та зміст вивченого матеріалу відповідав програмі та знанням і вмінням учнів, мета вчителя була досягнута. Методи, використані на уроці, відповідали навчальним, розвиваючим і виховним завданням уроку. Вчитель була об'єктивною. Емоційна атмосфера на уроці була спрямована на роботу
Вчитель була якісно підготовлена до уроку, зібрана та доброзичлива. Вона прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та була вимоглива. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни.
Урок досягнув своєї мети, учні отримали нові знання.
Немає коментарів:
Дописати коментар