07.10.2020
Тема:
Культурна людина, яка вона?
Мета:
навчати учнів бути вихованими в
мовленні, уникати жаргонних слів; розвивати любов до поетичного мовлення.
Форма проведення: групова бесіда.
На жаль за деякими учнями
спостерігалось використання жаргонних слів і матюків. Через це виникла потреба у
проведенні групової бесіди з цими учнями.
На перерві учні були зібрані в
класі. Їм було пояснено, що використання подібних слів недопустимо в школі. У приклад учням були поставлені вчителі, мовлення яких є науковим та якісним.
Також учням було пояснено, що
немає особливої потреби у використанні цих слів, тому можна вільно розмовляти
без них.
І головне, учні зрозуміли, що
такі слова не використовує культурна і вихована людина. А замість поганих слів
було запропоновано використовувати поетичні слова.
Отже, мета бесіди була досконало досягнута.
Як завжди, я знов відвідувала уроки 10-А класу. Але сьогодні я ще і проводила 2 уроки геометрії. В цей раз я не тільки донесла учням нову тему, а й закріпила їх знання, допомогла розвинути навички і уміння.
Ще сьогодні я виконала аналіз уроку української літератури.
Тема: Контрольна робота №1 "Реалістична українська проза. Творчість І. Нечуй-Левицького і П. Мирного"
Тип уроку: урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок
Урок було розпочато вчасно. Вчитель швидко роздала зошити для контрольних робіт учням. Завдання для контрольної роботи вчитель надрукувала на окремих аркушах. Таким чином учнями було дуже зручно працювати.
Зміст і обсяг завдань відповідав програмі і віковим та індивідуальним особливостям учнів. Завдання мали ускладнюючий характер. Більшість завдань були тестовими, а декілька схожими на ті, які найчастіше присутні в ЗНО. Таким чином вчитель мотивувала учнів на подільше вивчення предмета.
Під час уроку вчитель не відсиджувалась на місці, а ходила по класу, контролювала самостійне виконання завдань учнями. Також, враховуючи індивідуальні особливості учнів, вчитель відповідала на деякі питання і декому допомагала в міркуваннях. Це було справедливо, оскільки вчитель говорила голосно на весь клас, щоб кожна дитина знайшла допомогу для себе в її словах.
Методи, використані вчителем на уроці, були нескладними та ефективними. Вона гарно дотримувалась принципу наочності, науковості, систематичності і послідовності. Вчитель була якісно підготовлена до уроку.
Вчитель була дуже коректною та уважною на уроці. Її зовнішній вигляд був офіційний та класичний. Мовлення вчителя було на професійному науковому рівні.
В цілому урок пройшов швидко, учні плідно попрацювала, а вчитель досягнула своєї мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар