Практика в КЗШ №119 День 13

  

07.10.2020




Сьомого жовтня перед початком занять виникла необхідність провести виховних захід з деякими учнями.

Тема:   Культурна людина, яка вона?

Мета:  навчати учнів бути вихованими в мовленні, уникати жаргонних слів; розвивати любов до поетичного мовлення.

Форма проведення:  групова бесіда.

На жаль за деякими учнями спостерігалось використання жаргонних слів і матюків. Через це виникла потреба у проведенні групової бесіди з цими учнями.

На перерві учні були зібрані в класі. Їм було пояснено, що використання подібних слів недопустимо в школі. У приклад учням були поставлені вчителі, мовлення яких є науковим та якісним.

Також учням було пояснено, що немає особливої потреби у використанні цих слів, тому можна вільно розмовляти без них.

І головне, учні зрозуміли, що такі слова не використовує культурна і вихована людина. А замість поганих слів було запропоновано використовувати поетичні слова.

Отже, мета бесіди була досконало досягнута. 


Як завжди, я знов відвідувала уроки 10-А класу.  Але сьогодні я ще і проводила 2 уроки геометрії. В цей раз я не тільки донесла учням нову тему, а й закріпила їх знання, допомогла розвинути навички і уміння. 
Ще сьогодні я виконала аналіз уроку української літератури.


Тема: Контрольна робота №1 "Реалістична українська проза. Творчість І. Нечуй-Левицького і П. Мирного"
Тип уроку: 
урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок

Урок було розпочато вчасно. Вчитель швидко роздала зошити для контрольних робіт учням. Завдання для контрольної роботи вчитель надрукувала на окремих аркушах. Таким чином учнями було дуже зручно працювати.

Зміст і обсяг завдань відповідав програмі і віковим та індивідуальним особливостям учнів. Завдання мали ускладнюючий характер. Більшість завдань були тестовими, а декілька схожими на ті, які найчастіше присутні в ЗНО. Таким чином вчитель мотивувала учнів на подільше вивчення предмета. 

Під час уроку вчитель не відсиджувалась на місці, а ходила по класу, контролювала самостійне виконання завдань учнями. Також, враховуючи індивідуальні особливості учнів, вчитель відповідала на деякі питання і декому допомагала в міркуваннях. Це було справедливо, оскільки вчитель говорила голосно на весь клас, щоб кожна дитина знайшла допомогу для себе в її словах.

Методи, використані вчителем на уроці, були нескладними та ефективними. Вона гарно дотримувалась принципу наочності, науковості, систематичності і послідовності. Вчитель була якісно підготовлена до уроку. 

Вчитель була дуже коректною та уважною на уроці. Її зовнішній вигляд був офіційний та класичний. Мовлення вчителя було на професійному науковому рівні.

В цілому урок пройшов швидко, учні плідно попрацювала, а вчитель досягнула своєї мети.

Немає коментарів:

Дописати коментар