08.10.2020
Тема: Права дитини. Конвенція ООН про права дитини.
Тип уроку: комбінований
Світлана Миколаївна розпочала урок вчасно. На налагодження дисципліни була витрачена всього 1 хвилинка.
За допомогою інтерактивної вправи «Мікрофон» вчитель перевірила домашнє завдання.
Вчитель гарно змотивувала уснів на плідну роботу, повідомивши їм тему уроку та розповівши, яким чином отримані знання зможуть допомогти в житті.
Вчитель звернула увагу учнів на підручник, в якому вони знайшли уривки з документу про права дитини. Протягом уроку вчитель неодноразово зверталась до підручника. Також постійно був присутній зв’язок теорії з практикою: вчитель багато пазів наголошувала на тому, яким чином вивчений матеріал допоможе учням в житті.
Найцікавішим етапом уроку було розігрування життєвих ситуацій з дітьми та вирішення їх у рамках закону.
Вчитель часто використовувала не лише новий матеріал, а життєвий досвід учнів. І наголошувала на тому, що іноді життєвий досвід програє закону.
Зміст і обсяг матеріалу відповідав програмі, віку і рівню підготовки учнів. Використані вчителем на уроці методи були обрані з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, були ефективними і простими. Обрані вчителем прийоми відповідали навчальним, виховним і розвиваючим завданням уроку.
Таким чином урок було проведено в цікавому позитивному ключі. Вчитель була активна, уважна та вимоглива під час уроку, завдяки цьому досягла поставленої мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар