Практика в КЗШ №119 День 14

 

08.10.2020


Восьмого жовтня, як завжди, я навчалася з моїм 10 класом. Сьогодні вирішила записати аналіз уроку громадянської освіти. Ці уроки в 10 класі проводить завуч школи. Світлана Миколаївна має великий досвід роботи з учнями, тому було цікаво спостерігати за її методами та способами дій на уроці.

Тема: Права дитини. Конвенція ООН про права дитини.
Тип уроку: комбінований

Світлана Миколаївна розпочала урок вчасно. На налагодження дисципліни була витрачена всього 1 хвилинка. 

За допомогою інтерактивної вправи «Мікрофон» вчитель перевірила домашнє завдання. 

Вчитель гарно змотивувала уснів на плідну роботу, повідомивши їм тему уроку та розповівши, яким чином отримані знання зможуть допомогти в житті. 

Вчитель звернула увагу учнів на підручник, в якому вони знайшли уривки з документу про права дитини. Протягом уроку вчитель неодноразово зверталась до підручника. Також постійно був присутній зв’язок теорії з практикою: вчитель багато пазів наголошувала на тому, яким чином вивчений матеріал допоможе учням в житті. 

Найцікавішим етапом уроку було розігрування життєвих ситуацій з дітьми та вирішення їх у рамках закону. 

Вчитель часто використовувала не лише новий матеріал, а життєвий досвід учнів. І наголошувала на тому, що іноді життєвий досвід програє закону. 

Зміст і обсяг матеріалу відповідав програмі, віку і рівню підготовки учнів. Використані вчителем на уроці методи були обрані з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, були ефективними і простими. Обрані вчителем прийоми відповідали навчальним, виховним і розвиваючим завданням уроку. 

Таким чином урок було проведено в цікавому позитивному ключі. Вчитель була активна, уважна та вимоглива під час уроку, завдяки цьому досягла поставленої мети.


Немає коментарів:

Дописати коментар