Практика в КЗШ №119 День 12

 

06.10.2020


Шостого жовтня в понеділок вранці перед початок занять ми віришили влаштувати інформаційну хвилинку.

Тема: Події в Україні

Мета: ознайомити учнів з останніми новинами рідної країни; залучати учнів не залишатись байдужими під час інформаційної війни;  виховувати тягу до інформаційної обізнаності.

Форма проведення:
Інформаційно-пізнавальна хвилинка 

Заздалегідь п’ятьом учням було доручено ознайомитись з останніми важливими новинами країни. Перед початком першого уроку ці учні в цікавій систематичній формі розповіли товаришам про останні важливі події в Україні. Серед них були новини зі Сходу України, цікаві факти про вибори, новини про коронавірус  та інші.

Після того, як відповідальні учні виступили, всі залучилися до обговорення. Було цікаво почути думки вже дорослих учнів про вибори та війну на Сході. 

Отже, мета заходу була досягнута, ведучі дуже уміло виклали підготовлений матеріал, а всі інші стрімко долучилися до обговорення. 


Сьогодні я знов відвідувала уроки 10-А класу і мені вдалося виконати аналіз уроку зарубіжної літератури.

Тема: Ренесанс в Англії. В.Шекспір. Провідні мотиви трагедії "Гамлет".
Тип уроку: комбінований

Вчитель розпочала урок вчасно. На початку уроку актуалізація набутих раніше учнями знань пройшла у формі фронтального опитування. 

Після чого дуже коротко два учні розповіли всім іншим основні положення біографії В. Шекспіра. Декілька разів вчитель зупиняла виступаючих, щоб наголосити увагу на важливих моментах і щось ретельно пояснити. 

Перед тим, як ознайомитися з твором Шекспіра, вчитель розповіла, чим особисто ій подобається дана трагедія. Це гарно змотивувало учнів до роботи.

Після чого клас розпочав читання твору по ролям. Після кожної сторінки вчитель міняла відповідальних за свою роль. Таким чином було приділено увагу майже всім учням, особливо учням з низьким рівнем знань.  Вдома учні повинні були дочитати твір.

Під час уроку вчитель гарно враховувала вікові та індивідуальні особливості учнів, заохочувала всіх до роботи, намагалася кожному приділити увагу. На уроці обрані вчителем методи відповідали виховним, навчальним, розвиваючим завданням уроку.  Викладач дотримувалась дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. 

Вчитель була підготовлена до уроку, підготувала наочності, була зібрана та доброзичлива. Вона прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та корегувала їх знання. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни. 

Немає коментарів:

Дописати коментар