05.10.2020
Кожен отримав аркуш і на ньому написав до трьох прізвищ учнів, які є відповідями до двох питань:
1. Якщо б тобі довелося робити спільний проект, що вплине на твою семестрову оцінку, кого б ти вибрав в помічники?
2. З ким би ти пішов на вечірку?
Тема: Розв'язування задач і вправ
Тип уроку: комбінований
Урок було розпочато вчасно. Вчитель швидко зосередив увагу учнів на уроці, оголосивши тему і мету уроку.
На початку уроку учням треба було встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Таким чином, за п'ять - сім хвилин, учні пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку.
Час від часу викладач акцентувала увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, вона звертала увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяє виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину.
Потрібно відзначити, що учні активно включалися в обговорення питань. Учитель же заохочувала таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно» і т.д. Це сприяло внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчував себе зайвим, учням було дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні вели себе дисципліновано.
Протягом уроку викладач показувала приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснювала важливі для розуміння учнями моменти, вчитель вказувала і виправляла помилки в процесі виконання вправ учнями. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволили на уроці нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Завдяки цьому учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація для рішень завдань на дошці. Викладач ставилася до дітей з повагою, розумінням, дотримувалась тактовністі. Урок проводиться згідно з програмою.
Викладач впевнено і наполегливо вимагала виконань завдань уроку. Вона вміло трималася перед класом, володіла ним. Її мовлення було на високому науковому рівні, але в той же час вона гарно пояснювала важні терміни.
Отже, в процесі уроку всі завдання вчителя виконані на високому рівні. В процесі уроку виконані освітні, виховні і розвиваючі завдання.
Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходивши на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання, обрані вчителем, були досить результативні, не складні, скоординовані. Викладач дотримувалась дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності.
Немає коментарів:
Дописати коментар