Практика в КЗШ №119 День 31

03.11.2020

Ранок вівторка розпочався гарно. Сьогодні ніхто з учнів не запізнився. Як завжди, я відвідувала уроки разом із 10-А классом. 

Заздалегідь підготувавшись вдома, на перерві я провела групову бесіду з деякими учнями. Переглядавши вимоги до заповнення щоденників і дивлячись щоденники деяких учнів, в мене виникло протиріччя. Тому я вирішила поспілкуватися з цими учнями щодо їх ставлення до ведення їх головної "документації".
Тема: Правила введення щоденників

Мета: ознайомити учнів з основними правилами ведення щоденників; пояснити учням важливість і необхідність дотримання цих правил; навчити учнів якісно робити записи; виховувати охайність та бережливе ставлення до щоденників.

Форма проведення:  групова бесіда з елементами практичного заняття.

Зібравши декількох учнів на перерві, я провела з ними групову бесіду. Спочатку ми разом ознаомилися з надрукованими правилами ведення щоденників. Я наголосила, що ці правила є вимогами школи до учнів, а значить їх треба беззастережно виконувати. 

Далі ми разом відкрили щоденники ціх учнів. Ми якісно заповнили дати та розклад. Я звернула увагу на місце для записів щодо домашнього завдання. Пояснила, що саме туди необхідно записувати, чи потрібно записувати обов'язково всі предмети, що роботи у випадку, якщо для домашнього завдання мало місця. 

Бесіда минула швидко і, я впевнена, ефективно. 

Також сьогодні я виконала аналіз уроку фізики.

Урок було розпочато вчасно. На початку уроку вчитель дала учням можливість повторити формули та правила, вивчені на минулих уроках. 

Після повторення учнями матеріалу, вона швидко організувала інтерактивну гру "Мікрофон". Таким чином відбулася актуалізація набутих раніше знань. Важливо те, що під час гри вчитель головну увагу приділяла учням з низьким рівнем знань. Таким чином вони теж були налаштовані на роботу і отримали відповідні оцінки.

Після актуалізації та корекції знань розпочався головний етап уроку - застосування набутих знань при розв'язуванні стандартних і нестандартних задач. Під час розв'язування задач вчитель не була пасивною, вона ходила по класу, контролювавши всіх учнів, допомагала учням біля дошки.

Врахувавши індивідуальні особливості учнів з низькою успішністю, вчитель допомагала їм особисто.

За 20 хвилин до кінця уроку вчитель оголосила про початок самостійної роботи. Кожен учень отримав окремий аркуш експрес-тесту із завданнями. Це було дуже зручно для них. Зміст і обсяг завдань відповідав вимогам програми, а також віковим та індивідуальним особливостям учнів. 

Під час уроку вчитель гарно використовувала підручник та збірник із задачами.  Методи, використані на уроці, відповідали навчальним, розвиваючим і виховним завданням уроку. Вчитель правильно оцінювала знання і діяльність учнів, була об'єктивною. Емоційна атмосфера на уроці була спрямована на роботу.

Вчитель прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та була вимоглива. Вона була підготовлена до уроку, зібрана та доброзичлива. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни. 

Урок досягнув своєї мети, учні розвинули навчилися застосовувати набуті навички та уміння, а також вчитель змогла якісно і справедливо їх оцінити за допомогою самостійної роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар