02.11.2020
Урок розпочався вчасно. Оскільки на попередньому уроці учні писали контрольне есе, то необхідності в перевірки домашнього завдання не було.
Щоб налаштувати учнів на роботу, вчитель організувала фронтальну бесіду, за допомогою якої були нагадані основні вивчені поняття та правила.
Далі учні під керівництвом вчителя гарно попрацювали з підручником. Учні читали з підручника новий матеріал, а вчитель коментувала його і говорила, що саме необхідно записувати до зошита. Далі учні біля дошки та самостійно в зошитах розв'язували вправи.
Завдання, обрані вчителем, відповідали навчальним і віковим особливостям учнів. Зміст матеріалу відповідав рівню підготовки учнів та мав ускладнюючий характер.
Вчитель під час уроку була об'єктивною. Емоційна атмосфера на уроці була спрямована на роботу, був створений робочий настрій в класі. Під час роботи вчитель відповідала на питання учнів, уважно слухала і їх відповіді, за необхідності корегувала їх.
Вчитель була чудово підготовлена до уроку, зібрана та доброзичлива. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни.
Немає коментарів:
Дописати коментар