16.10.2020
Тема: Правила поведінки під час канікул
Мета:
ознайомити учнів з основними правилами поведінки під час
канікул; розглянути різні сфери застосування цих правил; вчити учнів не потрапляти у неприємні ситуації на канікулах.
Для проведення заходу була
вибрана форма практичного заняття. Така форма повинна була дати учням не лише
теоретичні знання, а й забезпечити їх здобуванням практичних навичок безпечної
поведінки на канікулах.
Щоб налаштувати учнів на плідну
роботу і мотивувати їх на активну пізнавальну діяльність, учні прослухали
відомості про декілька нещодавніх нещасних випадків з їх однолітками.
Задля вивчення основних правил поведінки на дошці були розташовані ілюстрації і учні повинні були самостійно згадувати правило, пов’язане з даною картинкою. Таким чином було активоване логічне мислення учнів. Картинки зображували правила дорожнього руху, протиепідемічні заходи, профілактику правопорушень та вживанні алкоголю, тютюну і наркотиків.
Задля закріплення здобутих знань учням було надано слово для обговорення небезпечних ситуацій, що можуть трапитися вдома. Було розіграно декілька ситуацій і учні вирішували їх. Серед них: пожежа в квартирі, удар струмом, напад неадекватної молоді. Під час заходу і словесними, і практичними методами було забезпечено досягання мети заняття. В учнях було поповнено скарбничку теоретичних знань і забезпечено формування практичних навичок і умінь.
Немає коментарів:
Дописати коментар