25.09.2020
В п'ятницю, двадцять п'ятого вересня вранці я ознайомилася з оформленням і веденням щоденників учнів. Класний керівник мені детально розповіла, яким чином вона контролює ведення учнями щоденників, як виставляє оцінки.
Ще сьогодні вранці ми з класним керівником провели виховний захід. За планом виховної роботи це була класна година про нашу планету, космос і природу. Ми вирішили, що це дійсно буде цікаво учням, оскільки було помічено, що багатьох учнів захоплюють відкриття в космосі, їм цікава природа та зірки.
Тема: Наш дім -
Сонячна система
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про нашу сонячну систему; розвивати кмітливість, обізнаність; виховувати повагу до природи, бережливе
ставлення до нашої планети.
Форма проведення: заочна подорож
Для проведення виховної години
була вибрана форма заочної подорожі. Така форма роботи повинна була допомогти
досягнути поставленої мети за допомогою гри. Саме таким чином була організована
робота учнів.
Виховна година розпочалася вчасно. Дисципліна була швидко налагоджена, оскільки, з’явившись перед класом, учням було дано 15-20 секунд для сприйняття вчителя. Було оголошену тему виховної години, також було повідомлено, що всі учні мають змогу відправитись у цікаву подорож задля отримання знань про космос.
Чотирьом учням було доручено вдома підготувати цікаві факти про нашу планету, космос та сонячну систему. Вони якісно підготували багато цікавої інформації. І виховна година була розпочата саме з їх виступу. Після цікавих повідомлень товаришів учні мали змогу взяти участь у вікторині: на окремих аркушах вони відповідали на 12 питань про космос. Також додаткові бали учні мали змогу отримати, даючи правильні відповіді на загадки. Завершальним етапом подорожі був показ відео «Бережемо планету» і обговорення шляхів збереження краси і чистоти нашої планети. Найактивніші учні були нагороджені солодкими призами.
Отже, виховний захід було проведено в цікавій формі, завдяки активній участі кожного учня не порушувалась дисципліна і всі залишились задоволені. Мета заходу була досягнута в повній мірі: учні і збагатили свою скарбничку знань, і побачили шляхи застосування цих знань задля збереження оточуючого світу.
Також сьогодні з метою аналізу я відвідала урок української літератури.
Тема:Панас Мирний. "Хіба ревуть воли як ясла повні?" Перший український соціально-психологічний роман.
Вчитель розпочала урок вчасно. Але декілька дівчат спізнилися, через що була порушена робоча атмосфера в класі.
Перевірку домашнього завдання вчитель організувала у вигляді фронтального опитування. Викликала учнів як за бажанням, так і самостійно. Дуже якісно клас обговорив позитивні якості письменника Панаса Мирного. Вчитель ставила багато додаткових питань, спрямовувала учнів на міркування. Особливу увагу приділяла старанню та відповідальності письменника, таким чином спонукаючи учнів наслідувати його вчинкам.
Першим завданням на уроці було складання сенкану про письменника. Вчитель дала час на самостійне опрацювання завдання, а потім опитала майже 15 учнів. Далі учні разом з вчителем міркували, чому твір має таку назву. Оскільки вдома вони повинні була його прочитати, це було легко зробити. Таким чином перша половина уроку була цікава і плідна, учні були залучені до обговорення та роздумів.
Після чого вчитель використала наочності: портрет Панаса Мирного і книгу "Хіба ревуть воли як ясла повні". А далі вчитель розпочала невеличку лекцію. Вона диктувала новий матеріал, і лише іноді учні допомагали їй. Через те, що обсяг написаного матеріалу був завеликий, багато учнів почали відволікатись, грати в телефонах. Краще було б зробити чергування: написання нових термінів чергувати з обговоренням та усною роботою.
В цілому вивчений матеріал відповідав програмі та знанням і вмінням учнів, мета вчителя була досягнута. Вчитель об'єктивно оцінювала знання і діяльність учнів. Методи, використані на уроці, відповідали виховним, навчальним, розвиваючим завданням уроку. На уроці був створений робочий настрій.
Вчитель була підготовлена до уроку, підготувла наочності, була зібрана та доброзичлива. Вона прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та корегувала їх знання. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни.
Немає коментарів:
Дописати коментар