Практика у ВНЗ. День 9

 

26.11.2020

Сьогодні я провела друге заняття для групи МІ-20. Я проводила практичне заняття з теми "Знаходження похідних складених функцій".

Сьогодні було вже легше, оскільки я проводила лекцію на цю тему і мені залишилось лише закріпити набуті студентами знання і навчити навичкам їх застосування. Але це теж дуже важливий етап роботи.

Завдяки декільком консультацій з Володимирем Вікторовичем я гарно підготувалась, підготувала цілу низву задач і розв'язала всі завдання.

Я намагалася поєднати різні форми роботи: фронтальне опитування, письмова робота, самостійна робота. 

Під час розв'язування вправ я постійно контролювала записи студентів, ставила їм додаткові питання і допомагал при виникненні труднощів. Було видно, що тему вони засвоїли гарно! 

В кінці заняття була проведена самостійна робота, яка складалась із тесту і розв'язання завдань. 

Перевіривши ввечері роботи, я побачила, що більшість студентів виконали її на оцінку 4 і 5. Це мене дуже потішило.

Немає коментарів:

Дописати коментар