Практика у ВНЗ. День 7

 

24.11.2020

Сьогодні я проводила свою першу лекцію. Заняття проходило в форматі відеоконференції у групі МІ-20 (І курс). Тема лекції: Похідні складених функцій, параметрично та неявно заданих функцій.

Підготовка до лекції в мене зайняла дуже багато часу. Але завдяки цьому я на високому рівні володіла матеріалом і могла швидко орієнтуватись в темі.

В лекції були присутні не нові поняття, які ми усно повторювали зі студентами. Це допомагало їм відчувати себе вільно та зацікавлено. Деякий матеріал виносився на самостійне опрацювання студентами. Для цього їм надавався час під час заняття. У студентів була можливість заробити додаткові бали до екзамену.

Мені сподобалось проводити лекцію. Я зрозуміла, що найголовніше - це гарна підготовка! 


Також сьогодні я продовжувла підготовку до завтрашніього виховного заходу. Дуже чекаю на його проведення!

Немає коментарів:

Дописати коментар