22.09.2020
Вчитель був готовий розпочати урок вчасно, але через те, що деякі учні сплутали кабінет, вона не могла оголосити тему урока. Тому організаційний етап тривав 5 хвилин і учням було важно зосередитись на уроці.
Вчитель швидко зорієнтувалась і почала налаштовувати учнів на роботу. Перевірка домашнього завдання була організована у вигляді фронтального опитування, яке допомогло пов'язати матеріал цього уроку з попередніми. Особливу увагу під час опитування вчитель приділяла активним учням, але не залишала без питань і учнів, що не підготували домашнє завдання.
Далі на уроці була організована індивідуальна робота з тестами. Кожен учень отримав аркуш з завданнями, вони відповідали навчальним і віковим особливостям учнів. Зміст тесту відповідав рівню підготовки учнів та мав ускладнюючий характер. До всіх учнів були витрамані єдині вимоги.
Після індивідуальної роботи вчитель організувала колективну роботу з задачами. Кожен отримав аркуші з задачами. Завдання учнів - записати розв'язання в зошити, а після цього виконати завдання на комп'ютерах. Вчитель працювала біля дошки, що дало можливість всім учням записати всі задачі, а також таким чином було приділено увагу учням з низькою успішністю, оскільки вони могли переписати з дошки та послухати пояснення вчителя. Під час роз'язання вчитель викликали різних учнів, більшість - за бажанням.Коли вчитель відповіла на всі питання дітей, учні сіли за комп'ютери та розпочали самостійну роботу в програмах. Під час неї вчитель контролювала процес, відповідала на питання та допомагала тим, у кого виникли проблеми з програмними засобами. Але, на жаль, уваги вчителя не вистачало деяким учням, через що вони розпочали займатись своїми справами в інтернеті.
В цілому, обсяг вивченого матеріалу відповідав програмі та знанням і вмінням учнів, мета вчителя була досягнута. Методи, використані на уроці, відповідали навчальним, розвиваючим і виховним завданням уроку. Вчитель правильно оцінювала знання і діяльність учнів, була об'єктивною. Під час уроку не були використані підручники та інші наочні посібники. Емоційна атмосфера на уроці була спрямована на роботу, був створений робочий настрій в класі.
Вчитель була підготовлена до уроку, зібрана та доброзичлива. Вона прислуховувалася до відповідей дітей, виправляла їх та була вимоглива. Зовнішній вигляд вчителя був класичним та офіційним, вона спілкувалась лише українською мовою, використовувала наукові терміни.
Урок досягнув своєї мети, учні розвинули необхідні навички та уміння.
Також на великій перерві мені вдалося гарно поспілкуватися з учнями мого класу.
Тема: Обираємо майбутню професію
Мета: розповісти учням про спектр вищіх навчальних закладів в нашому місті; ознайомити учнів із можливостями використання Інтернету при виборі професії; виховувати в учнях обізнаність, серйозне ставлення до майбутнього; розвивати вміння робити усвідомлений вибір.
Форма проведення: профорієнтаційна бесіда
На великій перерві учні зібралися в класі. Оскільки я нова для них людина, їм хотілося буквально засипати мене питаннями. Але я вчасно повернула бесіду в потрібний напрямок.
Так, розповівши, в якому навчальному закладі я навчаюсь, я запитала в учнів, а чи знають вони, які взагалі вищі навчальні заклади є в нашому місті. На радість, учні вже гарно були обізнані і назвали майже всі варіанти. Під час обговорення кожного навчального закладу ми коротко говорили про те, яким професіям навчають в цих закладах.
Далі на смартфоні я показала сайти декількох навчальних закладів, а також де саме можна переглянути спеціальності цих ВНЗ. Ще я показала учням сайт, на якому за вибором предметів ЗНО можна переглянути відповідні спеціальності та навчальні заклади.
Також протягом бесіди я спонукала учнів до серйозності, наголошувала на тому, что часу насправді небагато, тому вже сьогодня важливо налаштуватись на плідне навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар