Практика у ВНЗ. День 14

 

03.12.2020

Сьогодні я проводила своє останнє третє заняття на цій практиці. Я підготувала практичне заняття з теми "Застосування біноміальних рядів до обчислення ірраціональних чисел" для групи МІ-19 другого курсу.

Володимир Вікторович бездоганно виклав студентам теоретичний матеріал у вівторок. Моєю ж сьогоднішньою метою було навчити студентів застосовувати отримані знання при розв'язання задач. Володимир Вікторович допоміг мені підготувати низку стандартних і нестандартних задач. 

Всі завдання я розв'язала завчасно вдома. Завдяки цьому почувала себе більш-менш впевнено. Студенти були готові до роботи і я одразу мотивувала їх, повідомивши про написання самостійної роботи наприкінці пари. 

Тому вони були активними, ставили питання і не соромилися декілька разів просити пояснити незрозумілі моменти. 

Завдання були різноманітні за змістом і формою роботи. Студенти розв'язували їх і колективно, і індивідуально. 

Під час заняття всю студенти мали можливість працювати з онлайн дошкою, завдяки чому був досягнут принцип "наочності".

Немає коментарів:

Дописати коментар